مراحل صدور دانشنامه - معاونت آموزشی
مراحل صدور دانشنامه
- 15 Oct 2018
- کد خبر: 67483
- 949
بدینوسیله به اطلاع فارغ التحصیلان محترم می رساند جهت دریافت دانشنامه باید مراحل ذیل را انجام دهند.
الف) داشجویان روزانه :
۱-با مراجعه به سایت portal.saorg.ir نسبت به لغو تعهدات خود اقدام نمایند.
راهنمای لغو تعهدات PDF
دستورالعمل لغو تعهدات PDF
۲-تکمیل فرم درخواست صدور دانشنامه
فرم درخواست صدور دانشنامه PDF
فرم رسید دریافت دانشنامه PDF
۳-ارسال فرم درخواست صدور دانشنامه به همراه مدارک درخواست شده در فرم به آدرس :
مراغه – اتوبان امیرکبیر – میدان مادر دانشگاه مراغه – آموزش کل دانشگاه ذکر جمله مربوط به صدور دانشنامه ضروری می باشد.
۴-پس از وصول مدارک توسط آموزش کل در صورت تکمیل بودن مدارک حداکثر در مدت ۷ روز کاری دانشنامه صادر می گردد. جهت پیگیری صدور می توانید پس از ۷ روز کاری با داخلی ۳۱۶ تماس حاصل فرمائید.
ب) داشجویان نوبت دوم:
۱-درصورت داشتن اقساط شهریه نسبت به تسویه بدهی صندوق رفاه اقدام نمایند.
۲-تکمیل فرم درخواست صدور دانشنامه : فرم درخواست PDF
فرم رسید دریافت دانشنامه PDF
۳-ارسال فرم درخواست صدور دانشنامه به همراه مدارک درخواست شده در فرم به آدرس :
مراغه – اتوبان امیرکبیر – میدان مادر دانشگاه مراغه – آموزش کل دانشگاه ذکر جمله مربوط به صدور دانشنامه ضروری می باشد.
۴-پس از وصول مدارک توسط آموزش کل در صورت تکمیل بودن مدارک حداکثر در مدت ۷ روز کاری دانشنامه صادر می گردد. جهت پیگیری صدور می توانید پس از ۷ روز کاری با داخلی ۳۱۳ تماس حاصل فرمائید.
ضمناً جهت دریافت غیر حضوری دانشنامه این اطلاعیه را مطالعه فرمایید. لینک اطلاعیه