اطلاعیه ثبت نام آزمون سراسری 1402

  • 08 Oct 2023
  • كود الأخبار: 462264
  • 5434
اطلاعیه ثبت نام آزمون سراسری 1402

اطلاعیه بسیار مهم در خصوص
 ثبت نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1402

به اطلاع دانشجویان پذیرفته شده سال تحصیلی 1403-1402 می رساند ثبت نام تا روز دوشنبه 24-07-1402 تمدید شده است. 

 

اطلاعیه کامل بصورت PDF

فرمهای لازم   PDF

 

بسمه تعالي

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1402

با حمد وسپاس به درگاه خداوند دانا و تواناي مطلق و با عرض تبريك و تهنيت به اطلاع خواهران و برادران عزيزي كه در آزمون سراسري سال 1402 در رديف پذيرفته شدگان نهايي دانشگاه مراغه قرار گرفته‌اند مي رساند كه:

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در کانال ایتا زیر عضو شوید:

https://eitaa.com/mueducation

پیامهای ضروری خود را به شماره 09225128550 فقط در پیام رسان ایتا ارسال فرمایید.

1-روش ثبت نام:

ثبت نام از پذیرفته شدگان بصورت حضوری بوده و لازم است داوطلبان بر اساس حروف الفبا در یکی از روزهای  مورخ 17/07/1402  تا 19/07/1402  طبق اطلاعات جدول ذیل  با مراجعه به آدرس دانشگاه مراغه نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

برنامه زماني ثبت نام حضوری و  تحويل مدارک پذيرفته شدگان دانشگاه مراغه بر اساس حرف اول نام خانوادگي

روز و تاريخ ثبت نام

ترتيب حرف اول نام خانوادگي

دوشنبــه 17/07/1402

الف ب پ ت ث ج چ

سه شنبه 18/07/1402

ح خ- د ذ ر ز- ژ س - ش ص- ض ط

چهارشنبه 19/07/1402

 ظ- ع غ ف ق ك– گ ل م ن و - هـ - ي

2-مدارک مورد نیاز :

2-1:   ديپلمه‌هاي دارای مدرک پیش دانشگاهی:

1- اصل گواهينامه پايان دوره پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن به همراه دو برگ كپي از آن.

2- اصل ‌مدرك ‌و ‌يا گواهي ‌ديپلم ‌متوسطه ‌نظام‌جديد آموزش‌ متوسطه ‌و سال‌ ما قبل ‌ديپلم‌ به همراه دو برگ كپي از آن.

3- اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه نظام جديد.

4- اصل كارنامه تحصيلي دوره پیش دانشگاهی.

5-کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره دیپلم (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )

6- کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره پیش دانشگاهی (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )

7- يك سري كپي شناسنامه از تمام صفحات آن.

8- یک برگ کپی پشت و روي كارت ملي.

9- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.

10- مدركي‌ كه ‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه داوطلبان را با توجه ‌به ‌يكي از بند‌هاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون (دفترچه شماره يك) مشخص كند (براي برادران). داوطلبان مشمول باید حداکثر تا مورخه 30/07/1402 از طریق سایت ذیل نسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.

https://sakha.epolice.ir

11-فرمهاي تکميل شده پیوست این اطلاعیه. (بند 3)

12- مراجعه به آدرس کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان،  تکمیل آنها و ارائه پرینت و ارائه به همراه مدارک به دانشگاه.

لینک مستقیم کارنامه سلامت روان:         https://portal.saorg.ir/mentalhealth

لینک مستقیم کارنامه سلامت جسم:    https://portal.saorg.ir/physicalhealth

2-2:  ديپلمه هاي نظام 3-3-6 :

1- اصل گواهينامه پايان دوره دیپلم يا گواهي موقت آن به همراه دو برگ كپي از آن .

3- اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبیرستان.

4-کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره دیپلم (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )

5- يك سري كپي شناسنامه از تمام صفحات آن.

6- یک برگ کپی پشت و روي كارت ملي.

7- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.

8- مدركي‌ كه ‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه داوطلبان را با توجه ‌به ‌يكي از بند‌هاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون (دفترچه شماره يك) مشخص كند (براي برادران). داوطلبان مشمول باید حداکثر تا مورخه 30/07/1402 از طریق سایت ذیل نسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.

https://sakha.epolice.ir

9-فرمهاي تکميل شده پیوست این اطلاعیه. (بند 3)

10- مراجعه به آدرس کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان،  تکمیل آنها و ارائه پرینت و ارائه به همراه مدارک به دانشگاه.

لینک مستقیم کارنامه سلامت روان:         https://portal.saorg.ir/mentalhealth

لینک مستقیم کارنامه سلامت جسم:    https://portal.saorg.ir/physicalhealth

3-فرمهای پیوست اطلاعیه:

فرمها از طریق لینک ذیل قابل دریافت می باشند.

https://edu.maragheh.ac.ir/documents/43496/462167/Kol.pdf

 

4- در صورت بروز مشکل صرفاً با شماره هاي ذيل تماس بگيريد و از تماس با قسمتهای غیر مسئول خودداری فرمائید.

دانشكده

تلفن

داخلي

مسئول

كشاورزي

37278001   و   37273068   -041

308 و 309

خانم فتحی -  خانم سپهری

علوم پايه

37279094    و   37278900    -041 - 37276008

102 و 103

خانم اشرفی - خانم پورمحمدی

خانم قربانی

فنی و مهندسی

37279094    و   37278900    -041 - 37276008

177 و 165

خانم بیگلری -  خانم نصیری

علوم انسانی

37279094    و   37278900    -041 - 37276008

175 و 166

خانم قضایی - خانم خباز

خانم رحیمی

امور دانشجویی و خوابگاه

37278001   و   37273068   -041

357

خانم قطعاتی – خانم حشمتی فر

5- شروع کلاسها بعد از ثبت نام طبق برنامه درسي دريافتي از آموزش دانشکده ها انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است کلاسهای درسی بصورت حضوری خواهند بود.

6- تحويل خوابگاه براي متقاضيان در زمان ثبت نام  صورت خواهد گرفت لازم است  داوطلبان پذیرفته شده جهت تسريع در روند دریافت خوابگاه، مبلغ 000/000/15 ریال همراه داشته باشند که در صورت نیاز از طریق کارت خوانهای موجود در دانشگاه دریافت خواهند شد.

7- لازم است مبلغ 000/000/1 ريال جهت شارژ اوليه تغذيه  و مبلغ 000/500 ریال هزینه صدور كارت دانشجويي چند منظوره در کارتهای شتاب همراه داشته باشید که در صورت نیاز از طریق کارت خوانهای موجود در دانشگاه دریافت خواهند شد.

8- جهت تسريع در روند تحويل مدارک پذیرفته شدگان نوبت دوم مبلغ 000/000/15  ريال بابت هزينه علي الحساب شهريه ثابت و متغير در کارتهای شتابی خود  داشته باشند تا در موقع ثبت نام از طریق کارتخوانهای موجود دریافت خواهد شد.

مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه مراغه


يشارك

خبر‌های مرتبط

لا توجد مناسبات.