اطلاعیه ثبت نام آزمون سراسری 1402 - معاونت آموزشی
اطلاعیه ثبت نام آزمون سراسری 1402
- 08 Oct 2023
- كود الأخبار: 462264
- 5416
اطلاعیه بسیار مهم در خصوص
ثبت نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1402
به اطلاع دانشجویان پذیرفته شده سال تحصیلی 1403-1402 می رساند ثبت نام تا روز دوشنبه 24-07-1402 تمدید شده است.
اطلاعیه کامل بصورت PDF
فرمهای لازم PDF
بسمه تعالي
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1402
با حمد وسپاس به درگاه خداوند دانا و تواناي مطلق و با عرض تبريك و تهنيت به اطلاع خواهران و برادران عزيزي كه در آزمون سراسري سال 1402 در رديف پذيرفته شدگان نهايي دانشگاه مراغه قرار گرفتهاند مي رساند كه:
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در کانال ایتا زیر عضو شوید:
https://eitaa.com/mueducation
پیامهای ضروری خود را به شماره 09225128550 فقط در پیام رسان ایتا ارسال فرمایید.
1-روش ثبت نام:
ثبت نام از پذیرفته شدگان بصورت حضوری بوده و لازم است داوطلبان بر اساس حروف الفبا در یکی از روزهای مورخ 17/07/1402 تا 19/07/1402 طبق اطلاعات جدول ذیل با مراجعه به آدرس دانشگاه مراغه نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
برنامه زماني ثبت نام حضوری و تحويل مدارک پذيرفته شدگان دانشگاه مراغه بر اساس حرف اول نام خانوادگي
روز و تاريخ ثبت نام |
ترتيب حرف اول نام خانوادگي |
دوشنبــه 17/07/1402 |
الف – ب – پ – ت – ث –ج – چ |
سه شنبه 18/07/1402 |
ح – خ- د –ذ– ر – ز- ژ – س - ش – ص- ض – ط |
چهارشنبه 19/07/1402 |
ظ- ع – غ – ف – ق – ك– گ – ل – م – ن – و - هـ - ي |
2-مدارک مورد نیاز :
2-1: ديپلمههاي دارای مدرک پیش دانشگاهی:
1- اصل گواهينامه پايان دوره پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن به همراه دو برگ كپي از آن.
2- اصل مدرك و يا گواهي ديپلم متوسطه نظامجديد آموزش متوسطه و سال ما قبل ديپلم به همراه دو برگ كپي از آن.
3- اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه نظام جديد.
4- اصل كارنامه تحصيلي دوره پیش دانشگاهی.
5-کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره دیپلم (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )
6- کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره پیش دانشگاهی (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )
7- يك سري كپي شناسنامه از تمام صفحات آن.
8- یک برگ کپی پشت و روي كارت ملي.
9- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.
10- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را با توجه به يكي از بندهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبتنام و شركت در آزمون (دفترچه شماره يك) مشخص كند (براي برادران). داوطلبان مشمول باید حداکثر تا مورخه 30/07/1402 از طریق سایت ذیل نسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
11-فرمهاي تکميل شده پیوست این اطلاعیه. (بند 3)
12- مراجعه به آدرس کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان، تکمیل آنها و ارائه پرینت و ارائه به همراه مدارک به دانشگاه.
لینک مستقیم کارنامه سلامت روان: https://portal.saorg.ir/mentalhealth
لینک مستقیم کارنامه سلامت جسم: https://portal.saorg.ir/physicalhealth
2-2: ديپلمه هاي نظام 3-3-6 :
1- اصل گواهينامه پايان دوره دیپلم يا گواهي موقت آن به همراه دو برگ كپي از آن .
3- اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبیرستان.
4-کپی رسید کد رهگیری درخواست تاییدیه دوره دیپلم (درخواست تاییدیه از طریق مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir )
5- يك سري كپي شناسنامه از تمام صفحات آن.
6- یک برگ کپی پشت و روي كارت ملي.
7- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.
8- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را با توجه به يكي از بندهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبتنام و شركت در آزمون (دفترچه شماره يك) مشخص كند (براي برادران). داوطلبان مشمول باید حداکثر تا مورخه 30/07/1402 از طریق سایت ذیل نسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
9-فرمهاي تکميل شده پیوست این اطلاعیه. (بند 3)
10- مراجعه به آدرس کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان، تکمیل آنها و ارائه پرینت و ارائه به همراه مدارک به دانشگاه.
لینک مستقیم کارنامه سلامت روان: https://portal.saorg.ir/mentalhealth
لینک مستقیم کارنامه سلامت جسم: https://portal.saorg.ir/physicalhealth
3-فرمهای پیوست اطلاعیه:
فرمها از طریق لینک ذیل قابل دریافت می باشند.
https://edu.maragheh.ac.ir/documents/43496/462167/Kol.pdf
4- در صورت بروز مشکل صرفاً با شماره هاي ذيل تماس بگيريد و از تماس با قسمتهای غیر مسئول خودداری فرمائید.
دانشكده |
تلفن |
داخلي |
مسئول |
كشاورزي |
37278001 و 37273068 -041 |
308 و 309 |
خانم فتحی - خانم سپهری |
علوم پايه |
37279094 و 37278900 -041 - 37276008 |
102 و 103 |
خانم اشرفی - خانم پورمحمدی خانم قربانی |
فنی و مهندسی |
37279094 و 37278900 -041 - 37276008 |
177 و 165 |
خانم بیگلری - خانم نصیری |
علوم انسانی |
37279094 و 37278900 -041 - 37276008 |
175 و 166 |
خانم قضایی - خانم خباز خانم رحیمی |
امور دانشجویی و خوابگاه |
37278001 و 37273068 -041 |
357 |
خانم قطعاتی – خانم حشمتی فر |
5- شروع کلاسها بعد از ثبت نام طبق برنامه درسي دريافتي از آموزش دانشکده ها انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است کلاسهای درسی بصورت حضوری خواهند بود.
6- تحويل خوابگاه براي متقاضيان در زمان ثبت نام صورت خواهد گرفت لازم است داوطلبان پذیرفته شده جهت تسريع در روند دریافت خوابگاه، مبلغ 000/000/15 ریال همراه داشته باشند که در صورت نیاز از طریق کارت خوانهای موجود در دانشگاه دریافت خواهند شد.
7- لازم است مبلغ 000/000/1 ريال جهت شارژ اوليه تغذيه و مبلغ 000/500 ریال هزینه صدور كارت دانشجويي چند منظوره در کارتهای شتاب همراه داشته باشید که در صورت نیاز از طریق کارت خوانهای موجود در دانشگاه دریافت خواهند شد.
8- جهت تسريع در روند تحويل مدارک پذیرفته شدگان نوبت دوم مبلغ 000/000/15 ريال بابت هزينه علي الحساب شهريه ثابت و متغير در کارتهای شتابی خود داشته باشند تا در موقع ثبت نام از طریق کارتخوانهای موجود دریافت خواهد شد.
مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه مراغه